gammo

kitchen & more

Zákaznický servis: +420-728-648-916
Otváracia doba: 08:00-16:00 (Po-Pia)

Blog

Gammo príbehy: začiatky

2024. 02. 29.

Gammo príbehy: začiatky

Sedeli sme v dodávke požičanej od môjho bratranca na ceste do mesta Nyíregyháza a práve sme sa s kolegom bavili o tom, akú skazu dokážu na zadných sedadlách spôsobiť dve nemecké dogy, keď mi zazvonil telefón.

Hľadal ma Robi, ktorému sme práve vozili jeho šokový chladovač objednaný za výhodnú cenu. Nebol si istý, či tento stroj vôbec potrebuje, v skutočnosti áno, ale iba v prípade, že by mohol do kúpnej ceny vyjednať dopravu zadarmo. Boli sme pol hodiny od Nyíregyházy, naozaj si vybral ideálny čas, aby to prebral.

Situácia klasickej teórie hier: mám prijať malú alebo veľkú stratu? Nechcel som stroj odniesť späť do skladu, vlastne som ho ani nemohol odviezť späť k výrobcovi, prišiel deň platby, nezostalo mi nič iné, než ísť do kúpy, dodať, vziať peniaze a potom sa cestou domov hnevať.

 

Sme v roku 2008. Tí, ktorí sa vtedy v Maďarsku zaoberali obchodom s gastronomickými strojmi, pracovali zhruba rovnako ako my, maximálne s väčším počtom zamestnancov a istejším finančným zázemím. Prieskum, príprava návrhu, rokovania o kúpnej cene a nakoniec dodávka, znova a znova. Ukážky varenia, boj so stále nižšími ponukami konkurencie, množstvo nákladov a stále menší zisk z predaja.

Po tomto incidente som sa rozhodol vytvoriť prvý maďarský internetový obchod pre gastronomický priemysel. V tom čase to bolo považované za unikát, hoci sme my aj naši konkurenti už mali webové stránky, na ktorých mnoho ľudí vystavovalo produktové listy a katalógy. Ale iba bez ceny s tým, že je nutná samostatná konzultácia s každým zákazníkom.

Vytvorili sme teda web „nagykonyhaigépek.hu“, na ktorý sme najskôr nahrali cca. 100, potom 500, neskôr tisíce výrobkov s obrázkami, detailnými technickými parametrami a hlavne: s cenou. Ak sa návštevníkom produkt páčil a prijali cenu, mohli vykonať objednávku niekoľkými kliknutiami – aj cez víkendy alebo uprostred noci!

Na trhu nastalo pozdvihnutie! Bol som tiež opýtaný, ako si myslím, že môžem jednoducho uviesť cenu produktu v stovkách tisíc forintov, rovnako ako keby to bolo CD alebo kniha v hodnote niekoľko tisíc forintov! (V tom čase to boli hitové články internetových obchodov.) Moja odpoveď bola vtedy rovnaká ako teraz: ak zákazník nájde na webe všetky informácie o produkte, ktoré mu oznámime ústne alebo prostredníctvom predajcu, tak prečo nezverejniť, že všetci zákazníci zistia, kedy a ako chcú?

 

Teraz to všetko znie smiešne, ale pred 15 rokmi to bol revolučný čin a odvtedy som na to hrdý. Naša obchodná stratégia sa odvtedy nezmenila: predávame kuchynské spotrebiče a nástroje vynikajúcej kvality, ktoré pomáhajú našim zákazníkom pracovať za dostupné ceny, prostredníctvom internetu. Náš tím, ktorý sa v priebehu rokov rozrástol na 17 ľudí, pracuje každý deň na tom, aby našim zákazníkom poskytoval plnú podporu v každej fáze, od objednávky po dodanie, od nákupu až po koniec životnosti produktu. Dnes nielen v Maďarsku, ale od Nemecka po Bulharsko, všade s rodenými hovorcami.

Podobné články na túto tému:

Gammo príbehy: od jednoduchších úloh až po veľkú zodpovednosť

2024. 03. 27.

Pokračovať v čítaní


Gammo príbehy: od externého kuriéra až po manažéra logistiky

2024. 03. 19.

Pokračovať v čítaní


Príbehy Gammo: služby zákazníkom a kapela

2024. 03. 11.

Pokračovať v čítaní



Súvisiace produkty