gammo

kitchen & more

Zákaznický servis: +420-728-648-916
Otváracia doba: 08:00-16:00 (Po-Pia)

PRAVIDLÁ HODNOTENIA A MODERÁCIE

V tomto dokumente zverejňujeme naše informácie o zaobchádzaní s hodnoteniami. Pokiaľ ste si u nás zakúpili produkt a chceli by ste sa s ostatnými a s nami podeliť o svoj názor na produkt, jeho balenie, doručenie a výkon kuriérskej služby, môžete tak urobiť s ohľadom na nasledujúce:

Po siedmich dňoch od obdržania zakúpeného produktu zašle naša spoločnosť zákazníkovi e-mail s odkazom, prostredníctvom ktorého môže zákazník vyjadriť svoje písomné stanovisko k našej službe, napr. názor o produkte, fungovaní spoločnosti, servis, kuriérska služba, balenie atď. Vaše komentáre sú vítané , či už v texte, alebo vo forme hviezdičiek (jedna až päť). Upozorňujeme, že falošné hodnotenia sú zakázané.

Recenzie a názory prijímame iba od zákazníkov, ktorí si u nás produkt skutočne zakúpili, teda majú vybavenú objednávku. Recenzie, ktoré dostávame, sú spracovávané na týždennej báze, pred nahraním na naše stránky podliehajú internej moderácii, tj nezverejňujeme napr. obscénne poznámky, ktoré by nás alebo ostatných zákazníkov mohli znevážiť. Poznámky vyjadrujúce kritiky budú zverejnené rovnakým spôsobom, ako pozitívna spätná väzba od zákazníkov, ktorí sú s našimi službami úplne spokojní.

Popísaný text neskracujeme ani neprepisujeme, ale berieme do úvahy hodnotenie pri zadávaní recenzií, takže pokiaľ recenzujícího zákazníka hovorí, že jedna hviezda je najvyššia, najlepšie hodnotenie z piatich dostupných, bude vyhodnotené v Maďarsku. prepočítané na päť hviezdičiek podľa systému a naopak. Náš systém bude prijímať zákaznícke recenzie po dobu 30 dní po dokončení Vašej objednávky, takže pokiaľ máte názor, prosíme o hodnotenie za čo najkratšiu dobu.

Zákaznícke recenzie zverejnené na našich webových stránkach sa na našich webových stránkach zobrazujú v zostupnom chronologickom poradí podľa doby, kedy boli urobené (staršie recenzie nájdete posunutím od hornej časti najnovších recenzií dole). Ak si prajete, aby vaše predtým odoslané a publikované recenzie a hodnotenia už neboli viditeľné, dajte nám prosím vedieť na ktorýkoľvek z našich kontaktných údajov a my Vašej žiadosti vyhovieme.

Pri odosielaní Vášho názoru prosím berte na vedomie, že tento spôsob vyjadrenia nie je súčasťou procesu zákazníckeho servisu, takže pokiaľ zákazník od nás očakáva písomnú odpoveď, tj pokiaľ chcete podať sťažnosť, kontaktujte prosím našich kolegov zákazníckeho servisu na uvedené kontaktné údaje. (Sťažnosti, ktoré sú nedopatrením podané ako stanoviská, budú samozrejme v rámci našich interných procesov odovzdané našim kolegom zo zákazníckeho servisu, ktorí sa sťažovateľa samozrejme obrátia, ale určite to zaberie viac času, než nahlásiť ich problém priamo nášmu zákazníckemu servisu).

Tieto zásady moderovania sú platné od 30. mája 2022.